ספר פרק פסוק
שלח לך

וְשֵׁם הָאִשָּׁה הַמֻּכָּה הַמִּדְיָנִית כָּזְבִּי בַת צוּר רֹאשׁ אֻמּוֹת בֵּית אָב בְּמִדְיָן הוּא: פ
וַיְדַבֵּר יְקֹוָק אֶל מֹשֶׁה לֵּאמֹר:
צָרוֹר אֶת הַמִּדְיָנִים וְהִכִּיתֶם אוֹתָם:
כִּי צֹרְרִים הֵם לָכֶם בְּנִכְלֵיהֶם אֲשֶׁר נִכְּלוּ לָכֶם עַל דְּבַר פְּעוֹר וְעַל דְּבַר כָּזְבִּי בַת נְשִׂיא מִדְיָן אֲחֹתָם הַמֻּכָּה בְיוֹם הַמַּגֵּפָה עַל דְּבַר פְּעוֹר:

   
במדבר פרק כה פסוק יז
Skip Navigation Links.
Collapse צָרוֹר אֶת הַמִּדְיָנִים צָרוֹר אֶת הַמִּדְיָנִים
Expand מהו הבנין הדקדוקי של "צרור"?מהו הבנין הדקדוקי של "צרור"?
Expand מהו הטעם העמוק לכך שה' מצווה דבר זה?מהו הטעם העמוק לכך שה' מצווה דבר זה?
Expand הסבר למהלך הפרשההסבר למהלך הפרשה
Expand מדוע אין ציווי גם לצרור את המואבים? עיון במעשיהם של שתי אומות אלו.מדוע אין ציווי גם לצרור את המואבים? עיון במעשיהם של שתי אומות אלו.
Collapse וְהִכִּיתֶם אוֹתָם:וְהִכִּיתֶם אוֹתָם:
Expand מה פיסקה זו מוסיפה על תחילת הפסוק?מה פיסקה זו מוסיפה על תחילת הפסוק?
Expand מדוע תחילת הפסוק כתובה בלשון יחיד, וסופה בלשון רבים? למי מופנים הדברים?מדוע תחילת הפסוק כתובה בלשון יחיד, וסופה בלשון רבים? למי מופנים הדברים?
Expand מדוע תחילת הפסוק כתובה בלשון ציווי, וסופו בלשון עתיד, ולא כתוב "והכו"?מדוע תחילת הפסוק כתובה בלשון ציווי, וסופו בלשון עתיד, ולא כתוב "והכו"?
Expand מדוע ציווי זה בא כאן, הרי זוהי עדיין לא שעת המעשה?מדוע ציווי זה בא כאן, הרי זוהי עדיין לא שעת המעשה?
צור קשר|אודות האתר