ספר פרק פסוק
צו

וַיֹּאמַר יְקֹוָק מִסִּינַי בָּא וְזָרַח מִשֵּׂעִיר לָמוֹ הוֹפִיעַ מֵהַר פָּארָן וְאָתָה מֵרִבְבֹת קֹדֶשׁ מִימִינוֹ אשדת אֵשׁ דָּת לָמוֹ:
אַף חֹבֵב עַמִּים כָּל קְדֹשָׁיו בְּיָדֶךָ וְהֵם תֻּכּוּ לְרַגְלֶךָ יִשָּׂא מִדַּבְּרֹתֶיךָ:
תּוֹרָה צִוָּה לָנוּ מֹשֶׁה מוֹרָשָׁה קְהִלַּת יַעֲקֹב:
וַיְהִי בִישֻׁרוּן מֶלֶךְ בְּהִתְאַסֵּף רָאשֵׁי עָם יַחַד שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל:

   
דברים פרק לג פסוק ד
Skip Navigation Links.
Collapse תּוֹרָה צִוָּה לָנוּ מֹשֶׁה מוֹרָשָׁה קְהִלַּת יַעֲקֹב:תּוֹרָה צִוָּה לָנוּ מֹשֶׁה מוֹרָשָׁה קְהִלַּת יַעֲקֹב:
Expand פירוש לכל הפסוק. פירוש למהלך הפרשה. מדוע הפסוק מנוסח בגוף שלישי ולא בגוף ראשון?פירוש לכל הפסוק. פירוש למהלך הפרשה. מדוע הפסוק מנוסח בגוף שלישי ולא בגוף ראשון?
Expand מדרש חז"ל לתיבת "תורה" כאןמדרש חז"ל לתיבת "תורה" כאן
Expand פירוש ללשון "צוה" כאןפירוש ללשון "צוה" כאן
Expand הרחבה בלשון "מורשה" הרחבה בלשון "מורשה"
Expand ביאור למדרש חז"ל לתיבת "מורשה"ביאור למדרש חז"ל לתיבת "מורשה"
Expand מדוע עם ישראל מכונה כאן "קהלת" יעקב?מדוע עם ישראל מכונה כאן "קהלת" יעקב?
Expand מדוע רק יעקב הוזכר כאן? מדוע רק יעקב הוזכר כאן?
צור קשר|אודות האתר