ספר פרק פסוק
ראה

אַחַד עָשָׂר יוֹם מֵחֹרֵב דֶּרֶךְ הַר שֵׂעִיר עַד קָדֵשׁ בַּרְנֵעַ:
וַיְהִי בְּאַרְבָּעִים שָׁנָה בְּעַשְׁתֵּי עָשָׂר חֹדֶשׁ בְּאֶחָד לַחֹדֶשׁ דִּבֶּר מֹשֶׁה אֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל כְּכֹל אֲשֶׁר צִוָּה יְקֹוָק אֹתוֹ אֲלֵהֶם:
אַחֲרֵי הַכֹּתוֹ אֵת סִיחֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי אֲשֶׁר יוֹשֵׁב בְּחֶשְׁבּוֹן וְאֵת עוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן אֲשֶׁר יוֹשֵׁב בְּעַשְׁתָּרֹת בְּאֶדְרֶעִי:
בְּעֵבֶר הַיַּרְדֵּן בְּאֶרֶץ מוֹאָב הוֹאִיל מֹשֶׁה בֵּאֵר אֶת הַתּוֹרָה הַזֹּאת לֵאמֹר:

   
דברים פרק א פסוק ד
Skip Navigation Links.
Collapse אַחֲרֵי הַכֹּתוֹ אַחֲרֵי הַכֹּתוֹ
Expand מדוע התורה מציינת שמשה החל את הנאום ואת התוכחות רק לאחר ששני מלכים אלו הוכו?מדוע התורה מציינת שמשה החל את הנאום ואת התוכחות רק לאחר ששני מלכים אלו הוכו?
Collapse אֵת סִיחֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי אֲשֶׁר יוֹשֵׁב בְּחֶשְׁבּוֹן אֵת סִיחֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי אֲשֶׁר יוֹשֵׁב בְּחֶשְׁבּוֹן
Expand מדוע כתוב "יושב", ולא שהוא "מלך" בחשבון?מדוע כתוב "יושב", ולא שהוא "מלך" בחשבון?
Expand מדוע מוזכר כאן שסיחון יושב בחשבון, הרי זה ידוע מכבר?מדוע מוזכר כאן שסיחון יושב בחשבון, הרי זה ידוע מכבר?
Collapse וְאֵת עוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן אֲשֶׁר יוֹשֵׁב בְּעַשְׁתָּרֹת בְּאֶדְרֶעִי:וְאֵת עוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן אֲשֶׁר יוֹשֵׁב בְּעַשְׁתָּרֹת בְּאֶדְרֶעִי:
Expand מדוע כתוב "יושב", ולא שהוא "מלך" בעשתרת?מדוע כתוב "יושב", ולא שהוא "מלך" בעשתרת?
Expand מדוע מוזכר כאן שעוג יושב שם, הרי זה ידוע מכבר?מדוע מוזכר כאן שעוג יושב שם, הרי זה ידוע מכבר?
Expand מהו "עשתרת"? מדוע מקום זה נקרא כך? מהו "עשתרת"? מדוע מקום זה נקרא כך?
Expand מהו "אדרעי" בהקשר למקום זה?מהו "אדרעי" בהקשר למקום זה?
צור קשר|אודות האתר