ספר פרק פסוק
צו

וְהוֹצִיא אֶת הַפָּר אֶל מִחוּץ לַמַּחֲנֶה וְשָׂרַף אֹתוֹ כַּאֲשֶׁר שָׂרַף אֵת הַפָּר הָרִאשׁוֹן חַטַּאת הַקָּהָל הוּא: פ
אֲשֶׁר נָשִׂיא יֶחֱטָא וְעָשָׂה אַחַת מִכָּל מִצְוֹת יְקֹוָק אֱלֹהָיו אֲשֶׁר לֹא תֵעָשֶׂינָה בִּשְׁגָגָה וְאָשֵׁם:
אוֹ הוֹדַע אֵלָיו חַטָּאתוֹ אֲשֶׁר חָטָא בָּהּ וְהֵבִיא אֶת קָרְבָּנוֹ שְׂעִיר עִזִּים זָכָר תָּמִים:
וְסָמַךְ יָדוֹ עַל רֹאשׁ הַשָּׂעִיר וְשָׁחַט אֹתוֹ בִּמְקוֹם אֲשֶׁר יִשְׁחַט אֶת הָעֹלָה לִפְנֵי יְקֹוָק חַטָּאת הוּא:

   
ויקרא פרק ד פסוק כג
Skip Navigation Links.
Collapse אוֹ הוֹדַע אֵלָיו חַטָּאתוֹ אֲשֶׁר חָטָא בָּהּ אוֹ הוֹדַע אֵלָיו חַטָּאתוֹ אֲשֶׁר חָטָא בָּהּ
Expand פירוש "או" כאן. מה פירוש הפסוק? פירוש "או" כאן. מה פירוש הפסוק?
Expand מה אירע לנשיא? מהיכן נודע לנשיא שהוא חטא?מה אירע לנשיא? מהיכן נודע לנשיא שהוא חטא?
Expand מהו הבנין הדקדוקי של "הודע"?מהו הבנין הדקדוקי של "הודע"?
Expand מדוע בנשיא וביחיד כתוב "או הודע", ובכהן ובציבור לא כתוב כך?מדוע בנשיא וביחיד כתוב "או הודע", ובכהן ובציבור לא כתוב כך?
Expand מה בין "הודע" שכתוב כאן, לבין "נודעה" שבחטאת הקהל?מה בין "הודע" שכתוב כאן, לבין "נודעה" שבחטאת הקהל?
Collapse וְהֵבִיא אֶת קָרְבָּנוֹ שְׂעִיר עִזִּים זָכָר תָּמִים:וְהֵבִיא אֶת קָרְבָּנוֹ שְׂעִיר עִזִּים זָכָר תָּמִים:
Expand מדוע כתוב כאן שוב "קרבנו"?מדוע כתוב כאן שוב "קרבנו"?
Expand מדוע כתוב "שעיר" ולא רק "עז"?מדוע כתוב "שעיר" ולא רק "עז"?
Expand עיון בפרטי חטאתו של הנשיאעיון בפרטי חטאתו של הנשיא
צור קשר|אודות האתר