ספר
בראשית
שמות
ויקרא
במדבר
דברים
פרק
א
ב
ג
ד
ה
ו
ז
ח
ט
י
יא
יב
יג
יד
טו
טז
יז
יח
יט
כ
כא
כב
כג
כד
כה
כו
כז
כח
כט
ל
לא
לב
לג
לד
לה
לו
לז
לח
לט
מ
פסוק
א
ב
ג
ד
ה
ו
ז
ח
ט
י
יא
יב
יג
יד
טו
טז
יז
יח
יט
כ
כא
כב
כג
כד
כה
כו
כז
כח
כט
ל
תצוה
וְכִי יְפַתֶּה אִישׁ בְּתוּלָה אֲשֶׁר לֹא אֹרָשָׂה וְשָׁכַב עִמָּהּ מָהֹר יִמְהָרֶנָּה לּוֹ לְאִשָּׁה:
אִם מָאֵן יְמָאֵן אָבִיהָ לְתִתָּהּ לוֹ כֶּסֶף יִשְׁקֹל כְּמֹהַר הַבְּתוּלֹת: ס
מְכַשֵּׁפָה לֹא תְחַיֶּה: ס
כָּל שֹׁכֵב עִם בְּהֵמָה מוֹת יוּמָת: ס
שמות פרק כב פסוק יז
מְכַשֵּׁפָה
מה דינה של המכשפה?
מדוע התורה מנסחת איסור הכישוף בדוגמא של אשה? מה הדין של מכשף זכר?
לֹא תְחַיֶּה:
מדוע כותבת התורה כך, ולא, כדרכה, "מות תומת"?
מהו עניין הכישוף? האם יש השפעה ותוצאה למעשי המכשפים?
מדוע יש צורך לאסור את הכישוף?
מדוע הוזכר דין זה לאחר דין המפתה?
צור קשר
|
אודות האתר